Головна » Статті » Орігамі для дітей » Проект "Казковий світ орігамі"

Поетапний план реалізаціі проекту з дітьми середньої групи "Казковий світ орігамі"

Інформаційний етап

Другий день

 

Пізнавальна

·        Дослід з папером.

Чи добре згинається картон? Які саморобки краще робити з паперу, а які з картону? Що краще обрати для орігамі картон чи різнокольоровий папір? Як поводитися з виробами з паперу?

·        Бесіда «Як до нас приходить книга»

·        Читання вірша Ткаченко В. «Дуб у лісі ріс не марно»

·        Розглядання малюнків «Від дерева до книжки»

 

·        Збагатити знання дітей про різні види властивостей паперу(друкарський, копіювальний, фотографічний, металізований, обгортковий та ін.;

·         тонкий, цупкий, прозорий, м’який і т. ін.);

·        звернути увагу на те, що вироби з паперу красиві, добре і довго зберігаються,

·        дати знання про процес створення книги;

·        розвивати розуміння значення природи в житті людини.

 

Самостійна

художня

діяльність

 

 Виготовлення книжки.

 

·        поглибити знання дітей про властивості паперу;

·        про особливості роботи з папером(складається, зминається, рветься, клеїться та ін.);

·        вчити виготовляти з паперу книжку і прикрашати її.

 

Ігрова

·        Дидактичні ігри: «Чарівний мішечок», «Що зайве?», «Так чи ні?», «Ціле із части»

·        Настільно-друковані ігри: «Пазли з коробок», Книга-пазл «Веселі картинки» (Монтессорі), «Склади серветку».

·        Рухливі ігри: «Знайди пару», «Відтвори картинку за допомогою рухів»;

·        Сюжетно-рольова гра «Книжкова лікарня».

 

·     Активізувати знання дітей про різні види паперу;

·     Розвивати увагу та спостережливість;

·     Розвивати просторове уявлення;

·     Вчити розгортати різноманітні сюжетні лінії.

Трудова

Вправляти дітей у складані паперу у різних напрямках (човник, дах для будиночка, гойдалка).

 

·          викликають задоволення у дітей під час виконання роботи;

·          розвивати дрібну моторику м’язів кісті рук.

 

Домашнє завдання: продемонструвати батькам досліди з папером.

 

Інформаційний етап

Третій день

 

Пізнавальна

·        Бесіда «Чим дивує папір»

·        Упродовж дня стежити за станом погоди. Після дощу спостерігати за струмками. Пустити по воді паперові човники. Чи з однаковою швидкістю вони пливуть? У чому причина?

·        Досліди з папером.

Розглянути різні види паперу, опустити аркуші у воду. Чи однаково вони намокають? Зробити з різного виду папера човники. Чи всі вони однаково будуть триматися на воді? Які пропливуть довше? Чому?

·        Розгляд ілюстрацій «Водний транспорт».

 

·        розширити знання дітей про різноманітність паперу, його призначення;

·        пригадати види та вигляд водного транспорту;

·        розвивати образне мислення, уяву, фантазію, мовлення;

·        збагатити словник дітей назвами видів паперу;

·        виховувати економне ставлення до паперу.

 

Самостійна художня діяльність

Човник і пароплав.

 

·        стимулювати дітей до виготовлення човника і пароплава в техніці оригамі;

·         вчити обирати певну саморобку, самостійно;

·        обирати засоби прикрашання саморобок;

·        розвивати творчі здібності;

·        виховувати увагу, зосередженість, старанність, прагнення якнайкраще виконати завдання.

 

Ігрова

·        Дидактичні ігри: «Тоне чи не тоне?», «Чий човник далі пропливе?», «На чому ми подорожуємо?»

·        Будівельна гра: «Пароплав».

·        Рухливі ігри: «Не намочи ніг!», «Хто швидше збереться у подорож?», «Море хвилюється…», «Регата».

·        Сюжетно-рольова гра: «Вередливий човник».

 

·        Пригадати зовнішній вигляд водного транспорту;

·        Вправляти в створені міцної конструкції;

·        Формувати вміння встановлювати причинно- наслідкові зв’язки;

·        Розвивати спритність під час рухливих ігор;

·        Розвивати творчі здібності.

Трудова

Закріпити вміння робити базові форми для орігамі(квадрат, двері, млин, паперовий змій, ромб, риба).

 

·        Поглибити вміння дітей про особливості роботи з папером;

·        Формувати вміння доводити справу до кінця.

Домашнє завдання: разом з батьками скласти розповідь на чому я подорожую.

 

Інформаційний етап

Четвертий день

 

Пізнавальна

 

·        Бесіда «До країни кольорового паперу.»

·        Ляльковий театр «3 ведмедя і Машенька»

·        Читання та обговорення оповідання Н. Забілої «Олівець-малювець»

·        Вчити підбирати кольоровий папір для виготовлення саморобок.

 

·        дати знання про кольоровий папір, його призначення, властивості;

·        розвивати у дітей спостережливість, доказове мислення,

·        вміння встановлювати закономірності, робити припущення, висновки;

·        виховувати у дітей інтерес до конструювання з кольорового паперу.

Ігрова

·        Дидактичні ігри: «Бігає, плаває, літає», «Назви одним словом», «Що зайве?», «Виклади та відгадай».

·        Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «Ведмідь і бджоли», «Маша і ведмідь».

·        Дидактичні ігри: «Довідкове бюро», «Загадай ми відгадаємо.».

·        Настільно-друковані ігри: лото «Улюблені казки», пазли «Маша і ведмідь».

 

·     Активізувати знання дітей про різні види кольорового паперу;

·     Розвивати увагу та спостережливість;

·     Розвивати просторове уявлення;

·        Вчити розгортати різноманітні сюжетні лінії.

Самостійна художня діяльність

 Орігамі «3 ведмеді та Машенька».

 

·        формувати вміння створювати засобами праці простий сюжет за змістом казки;

·        робити  за допомогою техніки орігамі  декорації і героїв казки «3 ведмеді і Машенька»;

·        добирати матеріал,

·        планувати свою роботу;

·        виховувати інтерес до роботи з папером;

·        економне використання матеріалів.

 

Домашнє завдання:  Запропонувати батькам разом з дітьми виготовити казкових персонажів за власним вибором матеріалу(картон, папір).

 

Інформаційний етап

Пятий день

 

Пізнавальна

·        Досліди з тканиною та папером. Порівняти серветки з тканини і паперу. Що в них спільного? Чим відрізняються? Яка краща для використання? Чому? Витерти кожною серветкою розлиту воду. Що сталося?

·        Проектне заняття «Чим мені подобається орігамі»

·        виховувати почуття колективізму,

·        самостійність,

·        інтерес до пізнавальної діяльності, ініціативу,

·        узагальнювати знання про види й властивості паперу,

·        давні та сучасні уявлення про його виготовлення;

·        активізувати словник дітей за темою «Орігамі»;

·        закріпити уміння описувати паперові саморобки.

 

Самостійна художня діяльність

Орігамі. «Роза з серветки».

·        проаналізувати готовність дітей до творчої діяльності;

·        створити умови для розвитку довільних психічних процесів;

·        виховувати інтерес до пізнавальної діяльності.

 

Ігрова

Дидактичні ігри: «Для чого потрібен папір?», «Відгадай на дотик», «Паперова крамниця», «Чого не стало?», «Весела сімейка».

Рухливі ігри: «Хто далі кине?», «Влуч у ворітця», «Хто швидше?», «Переправа».

Сюжетно-рольова гра: «Ательє».

 

·        розвивати логічне мислення засобами ТРВЗ;

·        спонукати застосовувати знання про папір;

·        обигрувати запропоновані ситуації та створювати власні.

 

Домашнє завдання: зробити разом з батьками альбом з різними видами паперу

 

Інформаційний етап

Шостий день

 

Пізнавальна

·        Розглянути дидактичний матеріал «Птахи України»

·        Заучування вірша П.Воронько «Облітав журавель»

·        Спостереження за птахами.

 

·        Продовжувати виховувати любов до живої природи;

·        Розширювати знання дітей про значення птахів для природи і людини;

·        Ознайомити дітей з журавлем, його зовнішнім виглядом, способом життя;

·        Розвивати вміння виразно читати віршовані твори.

Образотворча

 

Малювання на тему «Довгоногий журавель».

·        Вдосконалювати навички зображення птаха;

·        Виховувати уяву, фантазію, творчу ініціативу.

 

Самостійна художня діяльність

Орігамі «Журавлик».

·        Вчити створювати з паперу образ журавлика, використовуючи знайомі прийоми складання паперу;

·        Виховувати самостійність, старанність, акуратність у роботі.

Ігрова

·        Дидактичні ігри: «Назви птаха», «Де чия домівка?», «Перелітні птахи», «Хто зайвий?»;

·        Рухливі ігри: «Гуси- лебеді», «Пташки в гніздах», «Горобчики і кіт», «Совонька», «Переліт птахів»;

·        Сюжетно-рольова гра «Лікарня для птахів»;

·        Настільно-друковані ігри: «Склади і прочитай назву птаха».

·        Закріпити назви птахів та їх зовнішній вигляд;

·        Виховувати інтерес до птахів;

·        Сприяти розвитку пам’яті, мислення, спостережливості;

·        Виховувати бажання турбуватися про птахів.

Домашнє завдання: зробити з батьками колаж з різних видів паперу та тканини

Категорія: Проект "Казковий світ орігамі" | Додав: nadezhda_shpica (21/07/2015)
Переглядів: 986 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar