Пізнавальна
|
· Дослід з папером.
Чи добре згинається картон? Які саморобки краще робити з паперу, а які з картону? Що краще обрати для орігамі картон чи різнокольоровий папір? Як поводитися з виробами з паперу?
· Бесіда «Як до нас приходить книга»
· Читання вірша Ткаченко В. «Дуб у лісі ріс не марно»
· Розглядання малюнків «Від дерева до книжки»
|
· Збагатити знання дітей про різні види властивостей паперу(друкарський, копіювальний, фотографічний, металізований, обгортковий та ін.;
· тонкий, цупкий, прозорий, м’який і т. ін.);
· звернути увагу на те, що вироби з паперу красиві, добре і довго зберігаються,
· дати знання про процес створення книги;
· розвивати розуміння значення природи в житті людини.
|
Самостійна
художня
діяльність
|
Виготовлення книжки.
|
· поглибити знання дітей про властивості паперу;
· про особливості роботи з папером(складається, зминається, рветься, клеїться та ін.);
· вчити виготовляти з паперу книжку і прикрашати її.
|
Ігрова
|
· Дидактичні ігри: «Чарівний мішечок», «Що зайве?», «Так чи ні?», «Ціле із части»
· Настільно-друковані ігри: «Пазли з коробок», Книга-пазл «Веселі картинки» (Монтессорі), «Склади серветку».
· Рухливі ігри: «Знайди пару», «Відтвори картинку за допомогою рухів»;
· Сюжетно-рольова гра «Книжкова лікарня».
|
· Активізувати знання дітей про різні види паперу;
· Розвивати увагу та спостережливість;
· Розвивати просторове уявлення;
· Вчити розгортати різноманітні сюжетні лінії.
|
Трудова
|
Вправляти дітей у складані паперу у різних напрямках (човник, дах для будиночка, гойдалка).
|
· викликають задоволення у дітей під час виконання роботи;
· розвивати дрібну моторику м’язів кісті рук.
|
Домашнє завдання: продемонструвати батькам досліди з папером.
|
Інформаційний етап
Третій день
|
Пізнавальна
|
· Бесіда «Чим дивує папір»
· Упродовж дня стежити за станом погоди. Після дощу спостерігати за струмками. Пустити по воді паперові човники. Чи з однаковою швидкістю вони пливуть? У чому причина?
· Досліди з папером.
Розглянути різні види паперу, опустити аркуші у воду. Чи однаково вони намокають? Зробити з різного виду папера човники. Чи всі вони однаково будуть триматися на воді? Які пропливуть довше? Чому?
· Розгляд ілюстрацій «Водний транспорт».
|
· розширити знання дітей про різноманітність паперу, його призначення;
· пригадати види та вигляд водного транспорту;
· розвивати образне мислення, уяву, фантазію, мовлення;
· збагатити словник дітей назвами видів паперу;
· виховувати економне ставлення до паперу.
|
Самостійна художня діяльність
|
Човник і пароплав.
|
· стимулювати дітей до виготовлення човника і пароплава в техніці оригамі;
· вчити обирати певну саморобку, самостійно;
· обирати засоби прикрашання саморобок;
· розвивати творчі здібності;
· виховувати увагу, зосередженість, старанність, прагнення якнайкраще виконати завдання.
|
Ігрова
|
· Дидактичні ігри: «Тоне чи не тоне?», «Чий човник далі пропливе?», «На чому ми подорожуємо?»
· Будівельна гра: «Пароплав».
· Рухливі ігри: «Не намочи ніг!», «Хто швидше збереться у подорож?», «Море хвилюється…», «Регата».
· Сюжетно-рольова гра: «Вередливий човник».
|
· Пригадати зовнішній вигляд водного транспорту;
· Вправляти в створені міцної конструкції;
· Формувати вміння встановлювати причинно- наслідкові зв’язки;
· Розвивати спритність під час рухливих ігор;
· Розвивати творчі здібності.
|
Трудова
|
Закріпити вміння робити базові форми для орігамі(квадрат, двері, млин, паперовий змій, ромб, риба).
|
· Поглибити вміння дітей про особливості роботи з папером;
· Формувати вміння доводити справу до кінця.
|
Домашнє завдання: разом з батьками скласти розповідь на чому я подорожую.
|
Інформаційний етап
Четвертий день
|
Пізнавальна
|
· Бесіда «До країни кольорового паперу.»
· Ляльковий театр «3 ведмедя і Машенька»
· Читання та обговорення оповідання Н. Забілої «Олівець-малювець»
· Вчити підбирати кольоровий папір для виготовлення саморобок.
|
· дати знання про кольоровий папір, його призначення, властивості;
· розвивати у дітей спостережливість, доказове мислення,
· вміння встановлювати закономірності, робити припущення, висновки;
· виховувати у дітей інтерес до конструювання з кольорового паперу.
|
Ігрова
|
· Дидактичні ігри: «Бігає, плаває, літає», «Назви одним словом», «Що зайве?», «Виклади та відгадай».
· Рухливі ігри: «У ведмедя у бору», «Ведмідь і бджоли», «Маша і ведмідь».
· Дидактичні ігри: «Довідкове бюро», «Загадай ми відгадаємо.».
· Настільно-друковані ігри: лото «Улюблені казки», пазли «Маша і ведмідь».
|
· Активізувати знання дітей про різні види кольорового паперу;
· Розвивати увагу та спостережливість;
· Розвивати просторове уявлення;
· Вчити розгортати різноманітні сюжетні лінії.
|
Самостійна художня діяльність
|
Орігамі «3 ведмеді та Машенька».
|
· формувати вміння створювати засобами праці простий сюжет за змістом казки;
· робити за допомогою техніки орігамі декорації і героїв казки «3 ведмеді і Машенька»;
· добирати матеріал,
· планувати свою роботу;
· виховувати інтерес до роботи з папером;
· економне використання матеріалів.
|
Домашнє завдання: Запропонувати батькам разом з дітьми виготовити казкових персонажів за власним вибором матеріалу(картон, папір).
|
Інформаційний етап
П’ятий день
|
Пізнавальна
|
· Досліди з тканиною та папером. Порівняти серветки з тканини і паперу. Що в них спільного? Чим відрізняються? Яка краща для використання? Чому? Витерти кожною серветкою розлиту воду. Що сталося?
· Проектне заняття «Чим мені подобається орігамі»
|
· виховувати почуття колективізму,
· самостійність,
· інтерес до пізнавальної діяльності, ініціативу,
· узагальнювати знання про види й властивості паперу,
· давні та сучасні уявлення про його виготовлення;
· активізувати словник дітей за темою «Орігамі»;
· закріпити уміння описувати паперові саморобки.
|
Самостійна художня діяльність
|
Орігамі. «Роза з серветки».
|
· проаналізувати готовність дітей до творчої діяльності;
· створити умови для розвитку довільних психічних процесів;
· виховувати інтерес до пізнавальної діяльності.
|
Ігрова
|
Дидактичні ігри: «Для чого потрібен папір?», «Відгадай на дотик», «Паперова крамниця», «Чого не стало?», «Весела сімейка».
Рухливі ігри: «Хто далі кине?», «Влуч у ворітця», «Хто швидше?», «Переправа».
Сюжетно-рольова гра: «Ательє».
|
· розвивати логічне мислення засобами ТРВЗ;
· спонукати застосовувати знання про папір;
· обигрувати запропоновані ситуації та створювати власні.
|
Домашнє завдання: зробити разом з батьками альбом з різними видами паперу
|
Інформаційний етап
Шостий день
|
Пізнавальна
|
· Розглянути дидактичний матеріал «Птахи України»
· Заучування вірша П.Воронько «Облітав журавель»
· Спостереження за птахами.
|
· Продовжувати виховувати любов до живої природи;
· Розширювати знання дітей про значення птахів для природи і людини;
· Ознайомити дітей з журавлем, його зовнішнім виглядом, способом життя;
· Розвивати вміння виразно читати віршовані твори.
|
Образотворча
|
Малювання на тему «Довгоногий журавель».
|
· Вдосконалювати навички зображення птаха;
· Виховувати уяву, фантазію, творчу ініціативу.
|
Самостійна художня діяльність
|
Орігамі «Журавлик».
|
· Вчити створювати з паперу образ журавлика, використовуючи знайомі прийоми складання паперу;
· Виховувати самостійність, старанність, акуратність у роботі.
|
Ігрова
|
· Дидактичні ігри: «Назви птаха», «Де чия домівка?», «Перелітні птахи», «Хто зайвий?»;
· Рухливі ігри: «Гуси- лебеді», «Пташки в гніздах», «Горобчики і кіт», «Совонька», «Переліт птахів»;
· Сюжетно-рольова гра «Лікарня для птахів»;
· Настільно-друковані ігри: «Склади і прочитай назву птаха».
|
· Закріпити назви птахів та їх зовнішній вигляд;
· Виховувати інтерес до птахів;
· Сприяти розвитку пам’яті, мислення, спостережливості;
· Виховувати бажання турбуватися про птахів.
|
Домашнє завдання: зробити з батьками колаж з різних видів паперу та тканини
|