18:41 Персональний сайт Шпиці Надіі | ||||||||||||||||||||||||
Мені дуже приємно, що Ви завітали на мій персональний сайт!
Тут Ви можете ознайомитися з моїм досвідом роботи, який має назву "Казковий світ орігами" Педагогічне портфоліо
«Моя професія найкраща»«Любити дітей – це й курка вміє. А ось вміти виховувати їх – це велика державна справа, що вимагає таланту і широкого знання життя». М. Горький Чому я саме стала вихователькою? Складне питання. Спочатку було бажання поринути у студентське життя, відчути, як це жити подалі від батьків, самостійно приймати рішення. Чому саме педагогічний коледж? Бо запропонували дівчата, які на той час там навчалися. У процесі навчання зрозуміла, що мені це припало до душі: предмети були цікавими, викладачі привітними, доброзичливими і головне дуже відданими своїй справі. Саме розуміння професії прийшло тоді як почала працювати на практиці в дитячих садках. З’явилося відчуття, що ця професія моя, я хочу бути вихователькою! Майже усі дорослі бажають повернутися у дитинство, та тільки професія вихователя має таку унікальну можливість кожного дня поринати у дитинство, безтурботність та молодість, це можливість завжди йти в ногу з часом. Важливою рисою цієї професії є можливість проявити свої таланти, які може трішечки не досконалі для виступу на великій сцені, або для влаштування персональної виставки, а в дитячому садку всі ці скромні таланти вихователь може реалізувати, адже діти – найгуманніші суді. Діти із захопленням зустрінуть ваш виступ, завжди дадуть схвальний відгук вашому малюнку або складеній на новий лад казочці. Діти – це невичерпне джерело радості, безтурботності, оптимізму, шалених вигадок, забав, творчості. Вони постійно заряджають своєю енергією, надихають на нові творчі здобутки, а своїми запитаннями підштовхують до бажання розширювати свої знання та вміння. З вихователем у садочку дитина проводить більше часу, ніж з батьками, тому на плечі педагога лягає велика відповідальність, і іноді не тільки за виховання дітей але і їх батьків. Тому від педагога професія вимагає постійно бути у гарному настрої, мати гарний вигляд, в усьому бути обізнаним та бути взірцем для наслідування. Інколи закрадається думка, що праця вихователя це зірвані нерви, безсонні ночі, психологічне навантаження, нескінченна «писанина», не доглянуті власні діти, занедбаний чоловік, зсунуті в дальній куток власні амбіції…. Але, які б не були важкі життєві ситуації, яким би поганим не був би настрій – все відступає перед дитячими посмішками, перед щирим бажанням малят бачити вас кожного дня, перед їхніми подяками. Коли бачиш, відчуваєш, що завдяки твоїм зусиллям, дитина змінюється, здобуває нові знання, стає добрішою, привітнішою, свідомішою, товариською, відразу виникає шалене бажання працювати, творити на благо щасливого дитинства. А як підіймається самооцінка коли твій вихованець гарно відповів або добре продекламував вірш, неперевершено станцював або віртуозно виконав роль у інсценізації. І тоді з’являється ентузіазм, виникає задоволення від роботи, приходить розуміння про важливість твоєї праці. Саме це й підтверджує доречність обраної мною професії. На моєму сайті можете знайти поетапний проект "Казковий світ орігамі", перспективне планування роботи з дітьми в техніці орігамі, конспекти занять з орігамі, схеми складання поробок, звичайно, в техниці орігамі. Мені буде дуже приемно спілкуватися з Вами на сторінках форума і дізнатися Ваші враження про мої наробки. Обіцяю і надалі поповнювати свій сайт новим, і сподіваюсь, цікавим матеріалом, який стане у нагоді як для моїх колег вихователів так і для батьків, які прагнуть виховати творчу та креативну дитину. Для розвитку художньої творчості дитини велике значення має розвиток творчих здібностей, дитячої активності та самостійності. Творчість зумовлює всі дії дитини, оригінальної в спілкуванні, іграх, малюнках, розповідях. Усі діти від природи наділені здібностями, варто лише допомогти виявити їх і максимально розвивати. Такі види мистецтва, як орігамі є дієвим засобом для розвитку інтелектуальної, творчої і емоційно-вольової сфери дітей.. Важливим є спонукання дітей до вдосконалення своїх виробів, винайдення власних способів їх реконструкції. А головне — це радість дії, що формує безмежну творчість, породжує красу, веде до істини, гармонії, мрії. | ||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 2 | |
| |